Jooo =)

Det blev ingen resa för mig söderut för jag ville vara snell med mina päron för jag skall ju göra en ska senar och då måste jag spara lite pengar =)
Och man kan väll säga att det var tur i oturen att jag inte följde med för där värsta intrigerna där, o my goooood! haha :D
Eller ja det är inte så kul egentligen.
Men ialfall, så har jag fått leka lite Dr.Phill.

Men i allfall, igår så kom Fride till mig och vi, eller ja jag grillade marishsar och hon tittade på typ X) sen for vi till stan och förbi jennifer och sen for vi på stan och glodde lite.

Men iallafall, mina päron är inte hemma så det blir basta dricka öl och grilla i dag ;)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }