8 -11 maj


Torsdag 8maj

Jag fyllde då 18 ;) fett kul, hade lite kalas hemma å så :) mamma och pappa kom förbi och vi åt på thaigarden.
fick lite presenter å så.
Har även tatuerat mig den 8maj :)

image78

Fredag 9maj

Hade kalas hos ramona då men några vänner, lite myskväll å så :) jag och ramona käkade go mat och fika vi käka tårta och gick ut å höll på.

image79image82image81
image83image84image80

Lördag 10 maj

På lördagen hade jag middag hemma då släkten kom, åt fett god mat och fick presenter, sen så var vi ute och åkte bil till 5på morognen typ. sen kom vi hem och sov.

TEAM CANS VANN KÖRSLAGET <3<3<3<3<3<3<3

Söndag 11maj

Beställde lite kläder och for hem till piteå.

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }