1 vecka kvar, kan det bli värre?

En vecka kvar tills jag blir 18, men ändå så jävlas allting med mig. Det känns inge kul att fylla år om en vecka. Nästan alla förstör min glädje som jag har, allting förstörs så fort det blir helg eller lov, emo cut cut!
På veckorna så är allting bra, jag kan göra vad jag vill, men på helgerna så blir det som att man bor i en liten cell och kan knappt prata med någon eller träffa någon.

Så grymt less!

Om du vill nått, typ
Postat av: DINMAMA!

puss påre :*

2008-05-03 @ 17:59:48

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }