torsdag, dagen innan fredag ;)

idag vaknade jag och spelade lite wii råkade väcka lena när jag stäckte mig för att stänga av väckarklockan som var igång på nått vänster :S sen bestämde vi oss för att vi skulle ha våran FETTARDAG <3 så vi käkade några mackor och gick på stan :D träffade då johanna och emelie och vi gick till max och åt FETT! <3333 sen skulle johanna och klippa sig och dissade oss, sen skulle jag och lena vänta på jennifer och hennes kille och hanses polers, jag och lena var där i ca 2 timmar :S :D haha ^^ sen for jag lena och jennifer hem till jennifer och roade oss lite smått ^^, sen for vi då till stan och var hos hennes pojk ^^ gick till ica sen och köpte FETT ! <33 sen så gick jag hem och städade och vart nyss klar.
funderar på att sova nu så jag orkar upp i morgon när min bryds kommer ;) och då ska vi på stan hem till mig och sen får vi se vart vi far ;) läääängtar :D


Om du vill nått, typ
Postat av: LenaaÄrBäääst!

Du+Jag+Fett=BÄST

2008-03-28 @ 15:07:42

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }