tjiiiiiia ;)

igår kom jag hem från jokkmokk, kört mycket skoter och pimplat, kul har det varit ;) fast jag fick inte en jävla firre :( haha ^^ men i allfall så igår var jag med sara ett tag för att sedan gå till andra sidan stan för att träffa antonia och camilla för att byta sida av stan  och sova där ;) så i dag följde jag sara och hennes tremänning, tror jag det var, och dom skulle klippa sig. Fett trött var jag för dom skulle klippa sig klockan 09.00 :S omg ! men i allfall, skulle jobbat i dag innan jag for till piteå, men inte blev det någonting av de, nej då utan jag ska jobba i morgon, 09,00 :S för att vänta i stan för att fara till piteå kring ett tiden. FETT LESS!  men men, thats life. så i morgon innan jag far till piteå så ska jag kolla i min mormors föråd om det finns nå kläder som jag söker där sen hon var ung osv. som jag skulle gjort i dag! FETT LESS! men i allall, svin trött och så ska sova nu så jag orkar upp i morgon för att städa och fixa lite och göra nå jävla uppgifter och förhoppningsvis träffa lena :)))) och sen ska ramona och antonia komma till mig på fredag och då jävla ;) hihi :)

har pratat med magnus lite också förden delen, dom har haft 40+ och varit full, även fast han sa att han inte skulle dricka, men skit samma ;) hoppas han har det bra iallfall, saknar han jätte mycket <3<3<3<3<3

aja pussochkram !


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }