Haha, jag skrattar i ditt ansikte.

Att jag, skulle ha haft sex med... ska vi se, DIG ! Grabben du kan ju drömma. Bara för att du inte vill att alla ska veta att du förlorade oskulden när du var 17år, shiiiiit mannnnnen ! skärp dig, sanningen kommer alltid fram, och lucky me, jag vann igen ! Jag behöver bara vifta på lillfingrert så blir det som jag vill, medans du måste, ska vi se ta fram micen och lossas att du kan rappa.! Grow up, vart hade du äns tänkt å komma med din "taktkänsla" osv. Ohh herre gud !
Men jag kan fan inte släppa de, JAG HAR INTE HAFT SEX MED DIG ! DU ÄR FUL, ÄCKLIG, PATETISK, USCH! Alltså vad tänker du med ? Du hade väll inte hoppats på att jag skulle spela med, eller att vi gjort de. Lilla du, sluta lev i en dröm värld och kom tillbaka till det riktiga livet.

Det har aldrig funnits ett du och jag, det har aldrig funnits ett du, jag och en säng. Glöm det. det finns ett du och ett jag i skillda meningar. Långtifrån varandra och det blir bara längre och längre !

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }