Fredag

vaknade på morgonen, fett ont i ryggen, fett ont i fingrarna, fett ont i halsen och fett ont i huvudet och konstaterade att jag inte skulle till skolan, dessutom var jag tvungen att duscha sen igår :O så pigg var jag inte ! så jag skickade ett mejl till carina och tyckte fett synd om mig själv och somnade om.
sen vaknade jag, duschade tog det lite lungt och så, tänkte på barnen i afrika och undrade vad  jag skulle äta.
tog en varma koppen för jag orkade fan inte göra nått annat.
sen tog jag en buss hem till boden skulle jobba, men orkade fan inte, får väll ta och göra det i morgon eller nått, kanske, typ!
Men iallfall pratat lite med magnus och han ska inte komma, nääää han ska koppla inte nå jävla bassssssar som jag klagat lite över att han inte har. men han väljer det istället för mig :( fett ledssen jag blev :/
har försökt få tag i honom nu men inte de.


hahah seriöst bruden, "du kan vara en fitta" tror du det tar? haha jag skrattade när det var allt du kunde komma med, "du kan vara en fitta" öhöööö nej jag kan inte vara en, men jag har då en ! jag vet du inte med dig, men så ligger det till för mig iallfall, men JA du är ju lulebo så det förklarar ju allt ! LoL!!!111ETT

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }