Min hjärna kommer snart att explodera !

Har så mycket att tänka på och göra just nu satt det är sjukt!
Jag sak försöka ha körkortet till midsommar, yeha right, önska mig lycka till. Ligger hru långt bak som hjällst i teorin men körningen går faktist riktigt bra, sen så får vi ju inte glömma att jag prov jobbar också. I PITEÅ! så jag måste fara fram och till baka dit, rätt jobbigt. men tack iallfall Lena som fixade det =) u are an angel !  Kliver upp svin tidigt också för att jag ska ha så många körlektioner som möjligt och sen sitter jag på körskolan. Sen så jobbar jag lite hos min pappa också. Allt är så stressigt !
Eftermiddagarna går åt till att sova för att jag är så slut, och jag måste ha pengar så jag kan köpa mina underbara skör <3 som jag lagt undan till IDAG ! SUCK!

Idag har jag då varit och kört på körskolan 07.45, KUL! sen for jag till piteå för att jobba kl:10.00 till 14,00 för att fara till boden för att sitta på körskolan och försöka klara fas A som jag bara får 47rätt på!!!!!! ÅHÅÅÅÅÅ! HATAR TEORI! men det måste ju göras.

Men jag ska ha det kring midsommar, har halkbanan nästa vecka och måste boka teorin och uppkörningen, omg ! :S

Sen är det TUSEN saker till....


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }