Måndag-Tisdag-Onsdag

Måndag
Måndagen började med att jag vaknade och for ut och övningskörde, for sedan till körskolan och for och körde där, fett bra jag är ;) hahah :) pluggade lite teori. Måste ligga i lite nu fan om jag ska hinna till midsommar !
Fick också veta att jag skulle och prov jobba på ängeln i piteå på tisdag och för det skulle jag ha en körning. Men den blev inbokad.

Tisdag
Hektade runt hemma för att hinna till körlektionen som blev inställd precis innan jag och mamma for till stan, så jag for till min pappas jobb och pluggade lite teori. Men blev lite trött och somnade (A) haha :) For sen då till piteå och hade extremt med ångenst när jag skulle gå till ängeln, men det gick jätte bra så jag ska dit och provjobba igen på torsdag, då jag har en körning 07.45. Herregud mitt liv suger just nu ^^ Fick hem lite mat också, fett gott :) också stod jag och gjorde sallader , nästan satt jag drömde om dom ;) haha :)

Onsdag
Tog bussen hem till boden 11.15 från piteå, käkade en macka och lite godis och drack COLA <3 somnade sen på bussen och vaknade i rondellen då jag skulle av efter, tur ;) haha :D Gick till pappas jobb och for sedan till körskolan och körde blir, starta och stanna i backe, inge svårt alls :D
Sedan så träffade jag Jennifer, Ramona och Jenky på stan :) fett lycklig tjej hej ! ;)
Blir väll inte allt för livat i mitt liv ett tag framöver :S Hoppas bara jag får mina skor jag vill ha ;) hiihi :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }