Lördag

Årets första cyke tur in till stan, stressade inte alls och försökte undvika alla backar som fanns, men det gick ju som det gick ;) haha :P
For då till Emma för att åka inlines, omg ;) jag hade ett par i storlek 43 och jag kan lova att dom var LITE stora ;) hahah :D hade två par sockar i och dom var blöta sen ;) haha :D och emma fick hjälpa mig på med dom för jag är bakväm av mig och ska inte göra sånna saker;) hahhaha :D
 men kul hade vi :P först åkte vi då¨med charlie (emmas hund) och han drog och vi skrek och vi hade kul :P
Sen for vi och satte oss utvid en brygga på brännastrand, jätte skönt =) Sen for vi och lämnade charlie och gick och käkade på frasses ;) Sen for vi ut igen och for baki björnäs förbi rondellerna in på svea ut mot korpen vbaki badhuset förbi tc förbi volleybollplan och hem till emma =) långtur, OHOO JA ;)
sen skulle vi på ms bränna men vi orkade inte så vi latade oss ochsåg film ;)




Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }