long time no see

Jaa det var väll ett tag sedan jag skrev hära, men long time no see. Ska väll ta tag i min lilla emo bloggish !
Jaa vad har hänt sedan 15maj, ehhhm. på skolan har jag väll fått tre igvarningar och i ett ämne så kommer det bara fler och fler saker,  jävla kärring jag hatar dig, men fan heller att den jävla fittan ska få förstöra mitt betyg. Fast jag fick veta att jag har klarat ett av dom ämnena jag fick igvarning i. Har tre prov att göra och en muntlig redovisning på tre dagar. Fett less skolan just nu. Men jag får väll ta det lungt hela sommaren och bara slapna av med en paraplydrink i handen, ny fixad naglar och håret perekt och lite extra smink när jag ändå ska på stranden, aaaa shiiiit, hahahahaha.. Nä men har inget jobb i sommar så kommer väll att ligga på stranden hela sommaren. Eller ja, ska ju ta körkortet också, ska gå intensivkurs måndagen efter skolan slutat så har det troligtvis till midsommar ;)
Annars så har Lena fyllt år, hela 18år ;) hela 8dagar efter mig ;) Men Grattis snorunge iallfall, du ska få en bild;) lite efter här på bloggishen men som sagt, har inte skrivit så ofta.
Annars så har det väll inte hänt så jävla mycket i mitt lilla patetiska liva, eller jooo.

MATILDA HAR LÄMNAT MIG ENSAM I P-TOWN. KOM HEM MATILDA <3

bara för att hon ska he några jävla plantor i nån  jävla skog som säkert kan plantera sig själv om den bara vill, men nääää den där jävla skogen ska ta Matila ifrån mig :(

Har fixat håret =) tog tre timmar och jag funderar på att he i mera :) :S men får se vad dom säger. var på luleå crusing igår, fett kul :D hahaha :D Var där med några, och det var så klockers :

Polisen - Hur gammal är du?
Amanda - 18
Polisen - Då får inte du dricka starköl på almänplats eller i bil, bara på krogen
Amanda - Men jag håller den bara
Sara - Men den är tom (sakar lite på ölen)
Polisen - Jaha men ha en bra kväll
Typ X) och ölen var i princip full ^^

Så nu sitter jag hos Sara/MinGheey <3 och väntar på mamma och pappa som kommer hem från jokkmokk så att jag får min lockish och kan fara hem till piteå.
Och jag funderar just nu på att gå och köpa en pizza ;)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }