Fredag den 13

Dagen började på körskolan, först en körning sen teori i en timma för att sen köra igen. For sedan och åt hos min mormor =) och hjälpte henne att städa lite för att sen gå till saxarna och fråga vad jag skulle kunna göra åt mitt hår, det kom då fram att att jag måste göra om allting för att det är dålig kvalite på håret och det är hälften så lite hår nu, jag har i 75 men dom trodde att jag hade 50 :S så ska då få helt nytt hår :( :)
Gick sedan och köpta ett par skor, så underbara dom är <333333333 Sedan for jag mamma och pappa och kollade på nya utemöbler, tog evigheter men nu står det nya utemöbler som jag har hjälpt att montera ihop =) *stolt* Har ju lite skills, jag och matilda tog ju ner en bokhylla i lägenheten helt själva ;) HAHA :d
For sedan då till stan och spelad kubb med Ramona, Antonia, Viktoria, Maja, Camilla och Hanna, fett kul , men suger på det ;) hahah :P sedan gick vi och köpte glass för att dra vidare till kvarnängen och titta på volleyboll, ja några var ju med ;)
Är nu hemma och funderar lite :) Emo cut cut ;) hahah :P

MATILDA HOPPAS DU KOMMER/FÖLJER <3


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }