arvidsjaur


 
Har då varit i arvisds i veckan, for dit i tisdags och träffade my NIGGHA ! saknat henne phett mycket :( när jag kom dit så for vi till henne och kirrade med madrassen osv, sen så gick vi ut och träffade hennes vän och vi gick på ica sen och grilla, lite marsisar som vi klämde mellan mariekex ;) fett gott =) sen när vi var där och grilla som kom en till person, med lite mer ved än vi hade. Sen gick vi runt på campingen och gick och hoppade stuttttsis sen gick vi hem till Lisa, tror jag hon hette :O och dom spelade olika instrument och hon var phett bra på de också :O sen drog vi till mäthilda och sov.
Så ny dag och nya äventyr väntar.
Vi drog ut på samhället och kollade lite, det var sjukt varmt så jag köpte ett par svalkande brällz och en rosa tröja ;) FETT COOOL JAG ÄR ! :d matilda köpte en bikiniöverdel  typ ^^  sen käkade vi glass och det var phett gott. Innan vi drog till samhället hade mätilda fått veta att hennes bejbis hade kommit, så hon var fett pep på klockan 4 ;)
Men klockan 4så for vi och körde gokart ;) fett kuuuuuul :)
Sedan så hade vi en fett slöö dag, lite gh och bilspel osv ;)
Sedan så for vi och badade och det var phett kul och jag fick träningsvärk och jag vet inte om det var av badet eller av stutsmattan ;) haha :) sen hyrde vi film och okuperade alla skräckisar och satte oss på golvet och tittade igenom alla och valde tillsist en. Den var lite läbbig. :O
Lördagn ägnade vi oss åt fler filmer, vilket vill säga HARRY POTTER MARATON ;) och lite detox och färgning av ögonfransar ;) haha :) Men vi sjöng lite singstar med hennes familj och jag suuuger på de ;) sen spelade vi nå spel och kort :)
Sen var det då söndag och dags för mig att fara hem :(

























Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }