welcome to my freak show, u may never leave

would u hold me if am empty
would u care if I was lost
would u love me if I'm guilty
nomather what it cost
would u use your life against me
would u cut me just to se
if I would go to have, well thats remains to see.

so welcome to my freakshow, this is who i am
a part of me is emty



Har varit sjuk i dag :/ skönt att sova ut men jobbit å vara sjuk :( fick lunch besök av niklas och matilda :) sen gick dom och jag såg några filmer =) Barely Lega, Narnia, Nightmare Before Christmas osv :) sen kom jessika förbi :) lite spontant besök :D glad vart jag ;) sen kom hanna and her boy och MATILDA :)

Sen var vi och fikade på nodo, ja jag åt en macka och dom åt kaladdkaka :(((( jag får ju inte äta fett :(  KROKODILTÅRAR! :'''(

Seriöst, kan det bli mer frustrerande? störningsjouren ca 20,30. Seriöst? VAD TÄNKER DOM MED? Bara för att dom är gammmmmla och haggiga ! USCH FY BLÄ! äckliga grannar jag  har.
Tur så var det en snäll snubbe som kom och sa att det var så tidigt så jag slapp undan men att jag skulle tänka på inte ha så högt eller vara så högljudd. Får väll tänka på det nu då :/
Andra gången dom skickar jouren på mig, jävla fitt äckel horgrannar jag har !!!111ETT

image19


ska på nån jävla sak i morgon på nolia :S vettefan varför men dit ska jag, slipper ju lektioner så ;) men måste ändå på gympan och jag mår piss :/ ajaa ska man bort så ska man bort och ska man bort så måste man vara på skolan så man får ledigt.

Om du vill nått, typ
Postat av: Jessika

naaw, blev du klad över mitt spontana besök? :]

2008-02-13 @ 11:15:05

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }