;)

Nu är det ju helg =) tjiiia vad sak man säga, mitt lov börjar nu, 2veckors lov ;) YES! SUG PÅ DEN NI ERA SMÅ LORTAR ! Skulle ju farit till gbg nu på måndag men istället far jag till sthlm/flen nu på tisdag. så det blir inge bullet for my valentine för mig, stackars jag ! men aja det går väll fler tåg hoppas jag då ! ;)
Ska förhoppningsvis på måndag och träffa alla mina vänner på björknäs ;) jobbigt ! men roligt :)
aja magnus ska väll kanske komma hit så får väll se vad vi ska göra då, skulle kanske vara med petra och henrik eller nå ! ;D ajaaaa ser på melodifestivalen, that sux! men ändå ;)

PUSSOCHKRAM

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }