Kirruna

Ja då var man i kirruna, staden som jag inte hittar i.



Min bubbe jobbar i kirruna så jag tänkte vara soet och följa med honom hit, bo på hotell och käka hotell frukost. Men jag har missat den båda dagarna jag har varit här.
Sen försökte jag hitta till ica från hotellet, ja, jag kom ju fram iallfall :O haha :D men sen vilken omväg jag tog var en annan femma ;) känndes ungefär som när jag just flyttat till piteå och skulle till statoil :S.
Saken är den att ica var jätte nära hotellet X)
Men skit samma, har lite boooring under dagarna så jag tittar mäst på film eller kollar på kläder ;) JIPPPPIE :)
hiih :)



längtar phett mycket tills han kommer hem, börjar bli lite hungrig ;) hihiih :)


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }