Åhååååå....

Jaa nu sitter jag här i öjebyn hos stina och ser på den lilla sjöjungfrun, stina är ute och rastar en hund, pallade inte att gå ut för det är så kallt att en daggmask hellre skulle vara i vattnet bland en massa hajar än att vara ovanför jorden som den säkert har det varmt och mysigt i! skulle egentligen vara chafför i kväll, men NEJ det blev inte. Det behövs inte fråga om jag är förvånad, för det är jag då inte. Inte det MINSTA. eftersom att planerar man någonting med dom där så blir det ju aldrig av, iallfall inte när man ser framemot någonting. Men jaja, bara att acceptera att ibland så är löften ingenting, eller vaddå ibland? det är väll så alltid?
Har iallfall kvar min gubbes present för jag har inte träffat han på jätte länge och han fyllde år i förra veckan, samma dag som jag tog körkortet :))) han blev hela 20 år ;) klokare det vet jag dock inte ;) hihhhi :) Kommer dock inte att träffa han nästa helg heller, för då är jag lite upptagen med diverse saker. :/ fast jag tjänar ju pengar ;) muheheh :)
Men iallfall så sitter jag här nu och är lite smått besviken och saknar min kisseunge som är hemma helt lonely och jag har jätte dåligt samvete för de :( men jag kommer tidigt i morgon och tar hand om min gusse :))) hihih =)
Jag är fett trött och längtar inte tills måndag då jag måste kliva upp tidigt för att gå på en lektion som jag inte äns vet vart den finns :S men ska väll hitta den på någont vänster, hoppas jag :S

Nä nu tycker jag stina ska komma tillbaka och titta på lilla sjöjungfrun med mig ;)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }