Tisdag

Tisdag, dagen före onsdag som iochförsig är dagen för torsdag som dock är dagen för fredag osv.
Men iallfall så hade jag nationella i dag på morgonen som nog väldigt många andra hade, var rätt förrvirrrande tyckte jag :S
Sen hade vi samhälls sen for jag hem till boden. Jag har fan suttit på min röv hela dagen känns det som och jag är fett less det, sen har jag varit på CP HUMÖR i dag. Vettefan vad som tog åt mig men WHATEVER! FUCK OFF AND DIE! osv :))))
Har då varit med Sara, mingheey <3, nu på kvällen sen har jag kört lite brumbrum bil ;) muheheheh :)

Blev ju inte att vara med magnus i dag, men jag får väll hoppas att han hör av sig.

Mina planer för i morgon då, hade tänk att vara nykter bara för att alla andra ska dricka, haha neee skojja bara :) men nykter ska jag då vara :) ska väll grilla lite med sandra, tomas och kanske magnus och krull om mangus då hör av sig villsäga villket det inte verkar som att han gör.
Och sen fara till sanatoriumet för trehundrasjuttifjärdegången :)

om det nu inte blir som jag planerat så vettefanvad jag gör ^^

Ska sova nu ^^ PUssochkram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }